Yorumlar

Mesaj:

Resim Yükle
DR.MEHMET ÇAMURLU

Değerli Sufi Tur Yöneticileri; Candostumuz Perçem Yatmaz'ın önderliği ve tavsiyesi ile tarafınızdan organize edilen Doğu Ekspresi-Kars Turumuzumüthiş bir keyf ile tamamladık. Başta Rehberimiz Ahmet bey olmak üzere, yapılan tüm ayarlamalar için sizlere çok çokteşekkür ediyorum.Bir Konyalı olarak sizlerle gurur duydum. Yeni turlarda sizlerle olabilmek dileğiyle teşekkürlerimi ve saygılarımı sunuyorum.

Doğan Aydin

Geçen hafta cuma gecesi başlayıp Çanakkale bursa konya turunda görev alan Tuğba Rehberiniz ve Şoförlerimiz emekleri samimiyetleri ictenlikleri için gönülden teşekkür ediyorum...

1 Ali Hakan PERİHAN

02.09.2016 tarihinde düzenlenmiş olan Nevşehir/Kapadokya turunu hazırlayan özellikle bizi bu organizasyonda bulunmamızı isteyen ve yardımcı olan Şerife Hanım'a ve emeği geçen tüm çalışanlarınıza teşekkür ediyor ve hizmetlerinizden dolayı çok memnun kaldığımı belirtmek isterim tekrar çok teşekkür ederim iyi çalışmalar...

2 Kadriye Ediğe Dağdaş

Ege'den Marmaris'e turumuz çok çok güzeldi. Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Bütün tur arkadaşların uyumu süperdi. Teşekkürler

3 HACI DOĞAN

ALLLAH SİZDEN RAZI OLSUN ALDIĞINIZ HER KURUŞ HELALİ HOŞ OLSUN EMEĞİNİZE SAĞLIK METİN HOCAMDAN DA ALLAH RAZI OLSUN KUDÜS LÜ UMRE İNŞALLAH HERKESE NASİP OLUR

5 Mustafa Özgüzar

Celal'ım bir çok arkadaş çevremi gönderdik sayende beni ne zaman götüreceksin o Mukaddes topraklara? Götür de getirebilme inşallah bugün baban yanımdaydı ,ne güzelmiş turun gıpta ile dinledim

6 H.Tuncay SERGEN

Sayın CELALETTİN GÖÇER04 – 06 Ekim 2013 tarihlerinde gerçekleştirilen Makedonya/Üsküp gezimizin organizasyonunda SUFİ TURİZM SEYAHAT ACENTASI ve ekibinin gösterdiği çaba ve başarıdan dolayı tüm katılımcılar adına teşekkür eder, memnuniyetimizi bildiririz. Başarılarınızın devamını dileriz.

7 Yavuz ALTUNTAŞ

Umremiz bitti Allah razı olsun sebeb olmanızdan sağ salim bitirdik

8 Didem AKMAN

Herşey yolunda gittiğinde hepsi iyidir. Ancak başınıza kötü bir olay gelirse farkı anlarsınız. Bizi çok iyi idare ettiniz. Özellikle de Hicrancığım sen. Öpüyorum seni

9 İsmail EDİN

Samimi ve güler yüzlü bir tatil yaşamanın tek adresi

10 Hakan PARMAK

Patronu ve personeli ile on numara beş yıldız olan seyahat acentası. Herkesin seyahat etmesini tavsiye ederim

11 Hasan ÖZBEK

Personeli ve Patron u dahil Gezi turizminin tam adresi Sufi Turizm.

12 Pelin Sandıkçı

14 Mayıs tarihli Eskişehir gezimizi memnuniyetle tamamladık.Sufi turizme bu güzel gezi için teşekkür ederiz.Ayrıca gezimizde bize eşlik eden Serap hanıma samimiyeti ve yardımcı tavırlarından ötürü çok teşekkür ederiz.

13 Hatice Sandıçı

Hafta sonu katıldığımız Eskişehir gezimiz çok güzeldi. Sufi turizm ve Serap hanıma yakın ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim.

14 ZELİHA KOCAMAN ( FRANSA )

19 - 25 Ağustos 2016 Karadeniz turunda Sufi Turizmi tercih ettiğim için çok mutluyum. Başta Hicran Yazıcıoğlu'na ve tur rehberimiz Alp Bey'e, Gülfem ablama ve emeği geçen herkese teşekkür ederim. Gezimiz baştan sonuna kadar mükemmeldi, hiç bir problem veya eksiklik ile karşılaşmadık. Çocuklarımla birlikte çok güzel bir tatil geçirdik ...

16 Berrin TAŞKAZAN

Mimarlar odası olarak düzenlemiş olduğumuz yurtiçi ve yurtdışı gezilerimizde SUFİ turla çalışmış olmanın ayrıcalığını ve keyfini yaşadık..Emeği geçen herkese sevgili Hicimize çok teşekkürler...

17 MEHMET ÖZDİPİ

MESLEĞİNİN AŞIĞI BU GÜZEL İNSANLARI VE SUFİ TURİZM AYRICALIKLARINI TANIDIKTAN BU YANA YURT İÇİ VE YURT DIŞI BİR ÇOK GEZİYİ SUFİ TURLA GERÇEKLEŞTİRDİK.DOSTLARIM VE ŞAHSIM HİZMETLERİNDEN VE SAMİMİYETLERİNDEN DOLAYI FİRMA YÖNETİCİLERİ VE ÇALIŞANLARINI TEBRİK EDER,YÜREĞİNDE GEZİP GÖRME HEYECANI TAŞIYAN HERKESE SUFİ TURİZMLE TANIŞIN DERİM.SAYGILARIMLA...

18 Yağmur Akaltan

Sufi Turizm ile bütün yolculuklar güzel, bütün tatiller özel! Çalışanlarının ilgisi, tecrübesi, samimiyeti ve güler yüzü de cabası. Konya'da her yönüyle rakiplerine fark atan bu firmaya 5 üzerinden 10 veriyor, başarılarının devamını diliyorum.

19 Elmas Cumhure Mendi

Her gezimiz bir öncekinden daha süper geçiyor .Sufi ailesine çok teşekkürler. Emeğinize , , yüreğinize sağlık.....

20 İsmail Ünsal

Sufi turizm sirketi ve sevgili Hici ile birlikte birbirinden güzel ve anlam yüklü seyhatler yaşadık. Ve sağlığımız el verdiği sürece yola devam. Çok teşekkürler.

21 Nevin Mendi

Güzel bir geziydi....Teşekkürler. ..

22 Şengül Ertuğrul

Saygı & sevgilerinizle, sonsuz hizmetinizle biz sizleri çok seviyoruz.

23 Dr. Dilek Dağlıkoca

Konya'da gezi ve tur için tek seçeneğimsiniz. Ben Sufi Tur'dan sadece hizmet almadım, ilelebet sürecek dostluk kazandım. Her seyahatimden bu işe gönül verilmiş, ticari amaç bir yana bırakılıp memnuniyet ve iyi niyet hedeflenmiş minnetiyle döndüm. Yine - yeniden hep Sufi Tur ile

24 Nurcan Tekin Tilki ( Antalya )

5-13 Ağustos 2016 arasında Konya SUFİ TURİZM ve eşim Oktay Tilki rehberliğinde yaylalarla doğu karadeniz gezimiz Konya da son buldu herşey mükemmeldi.Bu tura katılmamı sağlayan başta Celaleddin Göçer beyefendiye ve dünya tatlısı can insan iyiki tanıdım dediğim Hicran Yazıcıoğlu na sonsuz teşekkür ederim... Konya'dan çok özel insanlarla birlikte olma şansı edindim ve çok tatlı arkadaşlarım oldu 8 günün sonunda ayrılmak bile zor geldi hepsine sonsuz sevgilerimi sunuyorum ❤❤❤

25 Çocuk Cerrahisi Uzmanı Dr. Meşfika LOĞOĞLU

Bir haftalık Balkan turunun ardından bugün hiç yorgunluk hissetmeden işe başladım. Neden mi? Insanı yoran beden değil gönül yorgunluğumuz ve ben gönlüm dinlenerek geldim. Ne kaldığın otel ne yediğin yemek , her ne olursa olsun( kaldıki otellerimiz otobüsümüz herşey çok iyiydi) benim tek Ölçüm olan samimiyet... Işte sizde bunu buldum. Sürekli gülümseyen sürekli içten samimi insanlar . İlaç gibi geldiniz bana. Bu kadarı olmaz dedim ama gün geçtikçe kendimi bir dostun omzunda yanında hissettim .Bundan önce gittiğim turların hiç birinde bunu göremedim. Gerilerek geldik. Pişmanlıklar duyduk. Gerçi şimdide pişman olduğum bir nokta var: neden daha önce Sufi ve ekibini keşfedemedim diye. Celalettin Beye Hicran Hanım'a , şöförümüz Boban beye , rehberimiz Nejdat a çooook teşekkür ederim . Yeni muhteşem turlarda buluşmak üzere 👏👏👏👏

15 HATİCE GÜLFEM EDİGE

Sufi Tur güvencesi ve kalitesi ile çıktığımız Balkanlar Tur'undan döndük. Mükemmel oteller de kaldık kaliteli restoranlarda içimiz rahat yemekler yedik, görülmesi gereken bütün yerleri gezdik hiç bir sorun ve problem çıkmadan turumuzu tamamladık bize bu güzellikleri yaşatan Sufi Tur sahibi Celalettin Göçer Bey'e , tur süresince her türlü yanımızda olan Hicran Yazıcıoğlu hanımefendiye, bizi 8 gün boyunca güler yüzü ve efendiliği ile gezdiren Rehberimiz Nedzad Ahmetovic Bey'e , yine tur süresince güvenle ve güler yüzle ulaşımımızı sağlayan Şoförümüz Boban Bey'e çok ama çok teşekkür ederim.11 Ağustos 2015 Doğu Karadeniz turunda buluşmak üzere,selamlar.

26 RUVEYDA ÜSTÜNDAĞ ARI

Eskişehir gezimiz çok güzel bir geziydi. Organizasyon ve program gayet düzgün bir şekilde oldu. Rehberimiz mükemmel idi çok güzel ilgilendi. Teşekkürler Sufi Turizm