HADİM TAŞKENT – ERMENEK TURU

(1 GECE / 2 GÜN)

1.GÜN:    KONYA– YERKÖPRÜ ŞELALESİ - HADİM – TAŞKENT - ERMENEK

Siz değerli misafirlerimizle Anıtta buluşma sonrası saat 08.00’da Hadim’e hareket ediyoruz. İlk olarak muhteşem görselliği ile ziyaretçileri kendisine hayran bırakan Yer köprü Şelalesini görüyoruz. Burada vereceğiz kısa mola sonrasında Anadolu’da yetişen âlim ve velilerin en ünlülerinden birisi olan Ebû Said Muhammed Hadimi Hazretlerinin türbesini ziyaret edip öğle yemeği için serbest zaman veriyoruz. Yemek sonrasında efsanelere konu olmuş Taşkent Sultan Çeşmesini ziyaret edip buz gibi suyundan yudumlarken çeşme için anlatılan hikâyeyi rehberimizden dinledikten sonra Taşkent’e veda ediyor ve Ermenek’e doğru yola çıkıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN:     ERMENEK – KONYA

Otelimizde alınan sabah kahvaltısının ardından Tol Medrese, Maraspoli Mağarası, Akça Mescit gezilerini tamamlayıp öğle yemeğini almak için göl kıyısındaki restoranımıza geçiyoruz. Yemek sonrasında dileyen misafirlerimizle göl üzerinde yaklaşık 1 saatlik tekne gezisine çıkıyoruz. Bu güzel keyifli geziden sonra Zeyve Pazarına gidiyoruz. Alışveriş için verilen serbest zamanın ardından Konya’ya hareket ediyoruz. Bir başka Sufi Turizm organizasyonunda buluşmak üzere turumuzun sonu.

GRUP SAYISINA GÖRE FİYATLANDIRMA YAPILACAKTIR.